torsdag 29 mars 2012

Ge mig heeeelg!

Lång dag på jobbet som innebär trött afton ikväll! Eller, inte trött, snarare seg? Jag ska ut på promenad med grannen snart och det borde pigga upp mig! Jag har för övrigt börjat med en liten tradition alldeles nyligen. Jag har ju bägge säsongerna av Solsidan, som jag för övrigt tycker är sjukt kul, nästan i samma klass som Playa Del Sol (första säsongen bara, för andra sög). Iallafall, jag har som liten tradition att se minst ett avsnitt varje kväll innan jag somnar, då somnar jag glad och med lugn och ro. Sen vaknar man glad också! Bra skit!

Imorn är det fredag och det innebär ju en hel del. Sydpoolen till att börja med, jag ska lära mina kära elever att livrädda, ska bli nice! Finns inget bättre än o starta dagen med simning!
Sen efter jobbet får vi se vad världen bjuder på! Troligtvis en snabb middag, en kvällsöl och sen är det gonatt, om jag känner mig själv rätt...

Aja hur som helst så ska det bli skönt med helg! Framförallt eftersom man är ledig HELA helgen.

Can you dig it?


Har aldrig varit ett stort Guetta fan, han är bra på det han gör, skapa hits, varken mer eller mindre. Men jag upptäckte Jessie J för några månader sen och tyckte hon va cute, sen såg jag häromveckan ett YouTube klipp på när hon tolkar Rihannas We Found Love, herrejösses amalia, sjukt snygg och sjukt bra! Så ... here's for JESSIE J!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar