fredag 30 mars 2012

@ Flonko Headquarters...

Dagen började bra med simskola med kidsen och än en gång insåg jag hur mycket jag älskar mitt jobb! Båda mina jobb! Man ska vara tacksam för det. Jag kan aldrig tänka mig att göra något jag inte tycker om, speciellt för pengar. No way loco!

Efter dagens schizofrena väder och ett dussin kaffekoppar så traskade jag hemmåt när jag var färdig med jobbet och bytte om till fredagsmys kläder, vilket i princip innebär vad som helst förutom samma kläder som jag burit under dagen. Vet inte om det är fel på mig, men jag byter kläder minst två ggr per dag... jag har ingen aning om varför? Som om jag är mitt uppe i en Victorias Secret show...

När jag kom hem så drog jag på mig min hemmafru-dräkt och gjorde lite nytta i hemmet! Dök ner i toalettstolen och rensade allt slams, duschade och torkade rent allt, sen diskade jag som en chef och kort därefter blöttorkade jag ALLA ytor i hela mitt hem. Flonko Headquarters is now clean ladies & gents...

Ikväll blir det chill pill. Ska äta middag med tillhörande fredagsöl och sen ska jag stoppa in en nikotinfri snus i min äckliga mun för att sedan bara grubbla om livet med min kära vän, Krabban Flonko...

Ha en supernice fredag hörrni!

Avicii spelade i Miami häromdagen och körde många utav hans kommande låtar, och ja, jag är helt ärligt trött på att berömma honom, han är i en klass för sig, ful som fan, men en gud för musiken! Tack Tim för dina fina melodier! Här är hans kommande remix för Lenny Kravitz låt Superlove...


För den som gillar snäppet hårdare och tyngre så kan jag berätta att Sick Individuals gjort en remix på svenskduon Qulinez debutsingel Troll, och den är äckligt fet! Håll ögonen på dessa två grabbar, de är riktigt duktiga! Det är är vad jag kallar en "Nä dra åt helvete"-låt. Det betyder att när man hör den så säger man så... testa!


Och till den kommersiella filuren. En portugisisk smörsnuskig låt dök upp i radio och topplistorna för nån månad sen. Ingen bra låt, men jag vet att många gillar den ändå, här kommer versionen som JAG lyssnar på...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar