söndag 1 april 2012

Summering av helgen...

Så är det söndag igen och man sitter på samma soffa igen och dricker samma läsk, igen. Man undrar vilka företag typ som "fredagsmys" som kommer försöka bli synonyma med "lördagsfylla", "söndagsångest" och "måndagsdepp"? Det kan man tänka på!

Fredagen var lugn. Hängde med min kollega Hubbe, vi tittade på roliga klipp på YouTube som hade koppling till vårat gemensamma intresse, fotboll. Hehehehehhehehe. Det var inte mycker mer med det... faktiskt.

Gårdagen blev lite fest. Min partner in crime Brander kom förbi med tillhörande slav (Rikki) och vi drack öl och spelade FIFA, som chefer!

Efter 47h så kom ju den där gipsyn till slut också, han är som en brud på att duscha och byta om, seriously! Kul hade vi efter mera öl och diverse Kubansk spritdryck med lite läskeblask.

NICE kväll med alldeles för mycket shots. Någon som har ett bra tips på hur man undviker skiten?

Peace!

Här får ni en gammal med fortfarande bra låt som jag diggar hårt! Den slänger vi i kategorin som jag kallar "pepp-musik"..DJ Ralph - Bastard Beat (Original Mix)


Afrojack är en sjukt bra producent och jag har alltid diggat hans arbete. Take Over Control är fortfarande en favorit! Här är en nygammal låt med han och gruppen Shermanology. Bra skit! Afrojack ft Shermanology - Can't Stop Me Now (Radio Edit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar