torsdag 8 september 2011

Crying has never solved anything...

Blää! Gårdagen va inte alls rolig måste jag säga. Det hela började med förrgår när jag kom till jobbet, varpå någon berättar att ett barn på skolan har kräkts och mår dåligt, (kräksjuka tänker jag), men fortsätter att gå och jobbar vidare. Dagen går mot sitt slut och allting gott. På kvällen får jag besök av Hanna alias Flickvännen, vi glodde på film och somnade som vilken vanlig vardag som helst.

På morgonen när alarmet ringde så kände jag på direkten att någonting inte stämde. Jag kände mig yr och ovanligt vek och mina misstankar pekade mot att jag var sjuk. Jag vände mig om mot flickvännen och pussade henne godmorgon (mest för att försäkra mig om att om jag ska bli sjuk så ska hon fanimej också bli det!) och klev upp ur sängen för att klä på mig.

Halva dagen på jobbet bestod mest av att dricka vatten, kallsvettas och motstå mina eventuella uppkastningar. Åt inte ens lunch då jag antog att den skulle flyga upp rätt fort, och jag menar, vem vill att det ska ske mitt i en skolmatsal?

Hursomhelst så rörde jag mig hemåt eftersom jag visste att jag inte skulle orka resten av dagen. Väl hemma så däckade jag och sov ett par timmar innan man vaknade av den här "för-spyan" man får i halsen, ni vet? Den känslan kom och svag som jag var så rullade jag ner från sängen och typ kröp till toaletten (tack gode Gud att jag har en toalett 1m från mitt rum), och resten behöver jag inte berätta tycker jag...

Kan iallafall meddela att jag mår bättre idag och skulle rent teoretiskt kunna jobba imorn, fast fick tydligen inte det av mina kolleger, det var nånting med smittrisken, fast äh, det gör väl inget? Varför ska bara JAG bli sjuk? Fast å andra sidan...

Ingen har lärt mig att livet är rättvist!

TJR - One Love (Original Mix) , en nyremix på en fantastisk klassiker, grym som fan!! Nummer 3 på BeatPort!


Mikael Weermets ft Audible & Max C - Free (Dimitri Vangelis & Wyman Remix)
, en riktig härlig remix på svenska Mikaels låt. Smittsam melodi tillsammans med tung bas!

Diddy Dirty Money - Ass On The Floor (Michael Woods Remix) , den här remixen har jag väntat på fett länge! Blev alldeles till mig när jag hörde previewen första gången! Really really heavy shit!

Nicky Romero - Camorra (Original Mix) , han slutar aldrig att göra bra låtar eller remixer heller för den delen. Här är hans senaste tillskott, helt underbar!

Norman Doray - Kalifornia (David Tort Remix) , en lite tyngre och mörkare remix på succélåten från Norman, perfekt för en regnig dag som denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar